maanantai 28. tammikuuta 2013

Elämän pienetkin haasteet on osattava ottaa vastaan


Sain ihanalta Nellalta haasteen kertoa itestäni enemmän :)

1. Kiitä haasteen antajaa 2. Jaa haaste kahdeksalle bloggaajalle
3. Ilmoita näille kahdeksalle haasteesta 4. Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi


1. Kiitos Nella! Sun blogi on aivan ihana ja ois aivan mahtava nähä joskus! :)


2. Tää kohta oli aika vaikee mut teille ihanat laitan haasteen! Time runawayWe need to talkValkyrie fieldLife is everythingBlumenwiesMy elementSopulipopulaatioT-banan till jormaland


3. Tekstiä lähtee teillepäi pian!


Sitten niihin satunnaisiin asioihin :)


1. Oon ihmisriippuvainen (tai sit läheisyysriippuvainen miten sen nyt ottaa) kaipaan läheisyyttä ja ihmisiä ympärilleni joihin voi luottaa ja jotka on mulle tärkeitä :) Vaikka okei joskus kyl yksinäänkin on jees olla mut seura on silti aina paras.


2. Murteet tarttuu muhun iha äyttömän nopeesti. Ja kaikki jos joku käyttää jotain sanaa tosi paljon. Tääläkin nyt oon ollu vajaan kuukauden ja aina välillä huomaa puhuvansa sellasseella laphin murtheel.


3. En oo ikinä osannu kuvailla musiikkimakuani enkä kyllä osaa vieläkään. Se riippuu niin fiiliksestä ja muista ihmisistä et mitä milloinkin tykkää kuunnella. Nytkin täs on ollu sellai jo suht pitkä aika kun oon kuunnellu paljon junoo, jujuu, nopsajalkaa.... Mut silti aina välii mahtuu dubstepit ja iskelmät ja vaikka mikä.


4. Oon tosi huoleton. En jaksa koskaan murehtii mistään ylimääräisestä, meen sillä et asiat kyl aina onnistuu ja jos ei ni sit okei. Ja sit oon vielä ihan liian laiska murehtiakseni mistää.


5. Oon aina iloinen ainakin melkein ja se on just kivaa kun elää positiivisesti ja purkaa surut nopeesti pois ja kaikki menee hyvin :)


6. Oon utelias kuuntelen paljon mitä muut puhuu ja sit usein tiiän kaikkia ihan ihme asioita kun oon vaa sattunu olee porukas ja kuunnellu. Ja sit jos vaikka löyän jonkun uuden hyvän bändin nii tykkään ettii sen et mistä maasta se on.


7. Haluisin päästä käymään jokaisessa maanosassa ja tän kyl aion toteuttaakkin. Voisin lähtee käymään Japanissa, Alaskassa, Italiassa.... Vaikka missä. Kaikkialla.


8. En suunnittele tulevaa oikeestaan ikinä. Otan vaa haasteita vastaan niinkun nyt tääkin Lappiin lähtö niin mietin tätä ehkä korkeintaan viis minuuttia :D Oon ihan valmis lähtee yllättäenkin vaikka minne!


+1. En meikkaa melkeimpä ollenkaan. Siks olikin ihan hassua olla liikenteessä tuon allaolevan kuvan näköisenä kun mun kaverit vähän innostu laittaa mua :D


4 kommenttia:

  1. Olis kiva olla yhtä huoleton ja tollaine ku sä osaat olla! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyl kivaa olla vaa tälläne :D ja ainaki erottuu massast ku ei oo aina alakulone :p

      Poista
  2. Makeita kuvia! Ja kiitos haasteesta, pitää pitää mielessä (mutta ollaan sen verran saamattomia että ei kannata odottaa ehkä ihan lähiviikkoinakaan...) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Mut hei eihä täs oo mikään kiire, kaikki aikanaa! :D

      Poista